Cyberpunk 2077: nejkontroverznější hra generace

Když polské studio CD Projekt před několika lety vydalo hru The Witcher 3: Wild Hunt , málokdo očekával, že si užije akční RPG v otevřeném světě, jaké narazili. I když Poláci již prokázali, že mají dostatek talentu a zkušeností k zahájení velmi výkonných her, byl to titul mnohem vyšší, než se očekávalo , což vývojáře dostalo do nitra velkých distributorů a všech hráčů na světě. Titul se stal Hrou roku a všichni projevili obnovený zájem o další hru, kterou stejná společnost oznámila v roce 2012, pod názvem Cyberpunk 2077. Zdálo se, že v jeho vývoj, přestože byl prováděn souběžně s The Witcher 3, od v roce 2013 již došlo k malému pokroku .

Bylo to nové RPG v otevřeném světě , i když tentokrát vycházelo z futuristického světa ve stylu Blade Runnera a vyměňovalo dlouhé pláně a epické bitvy proti příšerám Geralta z Rivie za temné a nebezpečné ulice Night City . Roky ubíhaly a hra se stále více zpožďovala. Až do konce Ctyberpunk viděl světlo na konci roku 2020 jako jedno z nejočekávanějších vydání poslední doby … A tolik očekávání, že nakonec hra nakonec nesplnila očekávání. Mnoho chyb, chyby kvality, chyby, závady … To vše zatěžovalo hru, která se usilovala o skutečnou revoluci a která se určitě objevila v nejhorším možném okamžiku. Abychom pochopili více informací o této verzi, budeme analyzovat, jak se vyvinuly události kolem Cyberpunk 2077.

Oznámení Cyberpunk 2077

Dne 30. května 2012 společnost CD Porjekt oznámila nový projekt s názvem Cyberpunk 2077 , který považovala za nejkomplexnější hru na hraní rolí, jakou kdy vytvořila. Prezentace spočívala pouze v krátké tiskové zprávě, kterou později v lednu 2013 podpořila malá ukázka , kde již byla ukázána část vývoje videohry. Bylo předpovězeno blízké vydání, ale CD Porjekt upřednostnil třetí část The Witcher, což je krok, který nepochybně proběhl velmi dobře, než konečně začal pracovat s Cyberpunk . Vývoj videohry během těchto osmi let byl nerovnoměrný a sotva jsme byli schopni vidět, jak se hra pohybuje, než ji budeme mít na našich konzolách a počítačích, s výjimkou malých her z velmi málo minut.

Sliby CD Projekt Red

CD Projekt RED je specializované vývojové studio polské společnosti CD Projekt, odpovědné za vývoj titulu během těchto let. Zdá se, že Poláci nám chtěli přinést absolutně ohromující hru nejen ve své grafice, ale také ve své hratelnosti, představující nám otevřený svět, jaký jsme ještě nikdy neviděli, s množstvím možností a neuvěřitelnými schopnostmi pro zážitek měnící hru pro hráče. Pokaždé, když hra zaostávala, vývojáři tvrdili, že jí má dát lepší povrch, aby ji ještě více vylepšila. Vzhled herce Keanu Reevese v závěrečném představení videohry, měsíce před jejím uvedením, vyvolal mnoho očekávání, ale pravda byla, že vývojáři stále pracovali s Cyberpunk , již s datem vydání v patách.

Nerovné spuštění

Tato hra se měla objevit počátkem roku 2020, ale společnost CD Projekt se znovu rozhodla odložit její vydání o několik měsíců , aby upřesnila určité podrobnosti. Věci už začaly zavánět singem, ale Poláci slíbili, že budou mít hru hotovou do konce roku, což odpovídá jejímu uvedení na trh s novými konzolami osmé generace . To, co se zpočátku zdálo jako velký stimul, se ukázalo být dalším kamenem v cestě vývojářům. Tato hra byla konečně vydána prosince 2020 právě na vánoční období a prodalo se mnoho kopií, včetně těch, které již byly rezervovány, a těch, které byly nově prodány. Stížnosti se však brzy začaly objevovat.

K vydání došlo globálně a na všech platformách současně, ale mnoho uživatelů nebylo spokojeno s kvalitou titulu. CD Projekt nastavil jejich očekávání tak vysoko že když to zkusili, nemohli se ubránit pocitu podvádění. Tato hra měla spoustu zásadních problémů a problémů, její grafická kvalita na konzolách nové generace byla nesmírně špatná a nebyla srovnatelná s tím, co se očekávalo od RPG v otevřeném světě. Došlo k problémům s mapováním hry a její hra byla občas neohrabaná. Situace dosáhla takového bodu, že tváří v tvář kritice se společnost Sony rozhodla stáhnout hru z obchodu PlayStation Store , čímž pochovala jedno z nejočekávanějších vydání.

Nedokončená hra nebo monumentální podvod?

Od nejočekávanější hry roku až po absolutní blaf se Cyberpunk 2077 stal pro mnohé dokonalým příkladem endemického zla v současném videoherním průmyslu: spěch dokončit hru a spustit ji končí zvážení. Skutečnost, že se Cyberpunk objevila mezi dvěma generacemi konzolí, jí také nepomohla spadnout na nohy, protože ti, kteří hledali silnější zážitek s novými konzolami Nakonec našli jednoduše nedokončenou hru s mnoha problémy s hratelností a grafikou … nebo možná podvod , který se v těchto komplikovaných dobách dokázal na základě humbuku postavit, vytvořením očekávání u herců, kteří mají málo co do činění se samotnou videohrou, a které posloužily k odvrácení pozornosti, zatímco společnost CD Projekt zřejmě nevěděla, co dělat s jejím vlastním hvězdným titulem.