Crash Bandicoot je zpět

V polovině 90. let, kdy společnost Sony uvedla na trh konzolu PlayStation , chtěla nejen konkurovat společnostem Sega a Nintendo, které do té doby zcela ovládly trh, ale také je překonat. , což dokazuje, že jeho konzole byla výkonnější, rychlejší a zábavnější. Samozřejmě by to nebylo snadné. Zkušenosti obou společností byly větší a společnost Sony musela najít způsob, jak se dostat k veřejnosti. Japonci si mysleli, že jejich konzole potřebuje legrační maskota , aby mohla hrát roli oficiálního velvyslance. Sega měla ježka Sonic a Nintendo samozřejmě Maria. V roce 1996 pak studio Naughty Dog vydalo exkluzivně pro konzolu Sony legendární Crash Bandicoot platformovou hru s vačnatcem, která měla všechny hlasovací lístky stát se tím žádaným mazlíčkem.

Ačkoli společnost Sony nikdy neudělala Crash oficiálním maskotem a měla jako nárok i další důležité postavy, od Lary Croft po Spyra, pravdou je, že Crash Bandicoot byl vždy považován za nejvíce populární od té počáteční fáze původní PlayStation. Postava, kterou vytvořil Naughty Dog, který by měl na starosti původní trilogii a také nezapomenutelné závody Crash Team Racing , si následně prošel mnoha studii, která v průběhu těchto dvou desetiletí vydávala různé hry. Vývojář Toys for Bob se však chopil práv k sérii a vydal remaster pro nové konzoly, který přinesl původní trilogii. V té době si jen málokdo dokázal představit, že záměrem bylo obnovit ságu a vytvořit nový díl zcela originální, založený na této původní trilogii. Před několika měsíci bylo oznámeno pod názvem Crash Bandicoot 4: It’s About Time a my vám chceme poskytnout více podrobností o tomto velmi očekávaném vydání.

Studie nové hry

Ačkoli postavu a původní hru vytvořilo studio Naughty Dog, v současné době na rtech každého díky úspěchu dalších ság, jako jsou Uncharted nebo The Last of Us, prošel Crash později různými studii, protože Konami Radical Entertainment. Posledním, kdo převzal otěže ságy, byl Toys for Bob , vývojář se sídlem v Kalifornii, který od 90. let pracoval na různých hrách, přičemž vyzdvihl madagaskarskou ságu, adaptaci videohry na filmy animované filmy a také franšíza Skylanders , pravděpodobně nejoblíbenější ze studie. V roce 2017 oznámili vydání remasterované verze původní Crash trilogie Bandicoot , ke které si zakoupili práva, jak to udělali krátce poté u Spyro: Te Dragon.

Hračky pro Boba byly za tento remaster oceněny kritikou i veřejností, která také uvedla Crash na jiné platformy tam, kde dosud nedosáhla, přinejmenším u svých původních her. Studie pochopila, že nastal čas provést v ságe novou hru, zcela originální, která by vycházela z toho, co bylo vidět v první trilogii, a ignorovala následující pokračování, která již Naughty Dog nevytvářela. Takto v polovině roku 2020 představili Crash Bandicoot 4: It’s About Time, nová hra v ságe, která také přichází s mnoha novými funkcemi, různými herními režimy a spoustou změn, ale také zachování podstaty originálu s platformami jako posledním smyslem.

O čem je tato nová splátka

Svět žije v míru po událostech Crash Bandicoot 3: Warped, ale všechno se zhroutí neočekávaným návratem Dr. Neo Cortex, N. Trophy a zlé magické masky Uka Uka, do Současně s tím, že Crash a jeho přátelé objevují existenci nových magických masek , musí Crash a jeho sestra Coco se svými dalšími přáteli cestovat časem a prostorem a navštívit různé vesmíry, aby < b> obnovit rovnováhu a zastavit síly zla. Je to klasický příběh ságy, kdy Crash zastavil zlovolné záměry Cortexu, ale je jasné, že pokud něco funguje, nemělo by se to ani měnit.

Hra titulu

Crash Bandicoot se zrodil jako platformová hra podobná tomu, co jsme našli v Mario nebo Sonic, jen na způsob malého oranžového vačnatce. Během prvních tří her série byl tento styl zachován, ale později se Naughty Dog a další studia odpovědná za vytváření her rozhodli provést změnu a vzít Crasha a jeho přátele jiné žánry, od závodění po nekonečný běh. Lidé z Hračky pro Boba však pochopili, že to, co dělá tuto ságu výjimečnou, je podstata platforem od jejích prvních her, a chtěli, aby tyto nové kroky postupovaly podle těchto kroků.
Jako obvykle bude hráč ovládat Crasha, ale také jeho sestru Coco , aby projel úrovněmi a využil schopností každé z těchto postav. Skoky a víry budou opět hlavní zbraní, jak porazit nepřátele, kteří se objeví, a skákat přes pasti, které na cestě najdeme. Jako zvláštnost budou k dispozici až čtyři masky s různými schopnostmi , které nám pomohou překonat poněkud obtížnější překážky. Můžete si také vybrat svého vlastního lékaře Neo Cortexa, hlavního darebáka hry, který jej bude ovládat prostřednictvím určitých úrovní.

Předpověď prodeje

Od ohlášení hry v červnu 2020 očekávání jejího příchodu neudělalo nic jiného než věřit, a existuje mnoho hráčů, kteří ji chtějí mít nyní ve svých rukou, a to jak nová generace, tak všechny kteří vyrostli s Crashem před dvaceti lety a kteří si chtějí vzpomenout na ten pocit z hraní této neuvěřitelné ságy. Předpovědi prodeje jsou tedy celkem pozitivní a hra již byla oznámena na začátku října tohoto roku a stala se jedním z nejočekávanějších spuštění roku 2020 , děkuji celé veřejnosti, která tuto ságu hýbe.